zondag 9 maart 2014

Eindelijk eens ingang schieten met bloggen!

Bloggen

Ik vind het zo fantastisch om van verschillende bloggers hun blog te lezen.
Eigenlijk ben ik er stiekem jaloers op.
Nu heb ik besloten om er zelf eens werk van te maken (En niet zoals een paar jaar geleden eens 1 blogje posten en dan jaren niets meer)

Ik lees vooral naai-blogs! Omdat ik zelf ook een beginnende naaister ben.
Niet alles lukt maar het meeste dat ik maak. Is tot hiertoe draagbaar. (Met wel een uitzondering hier en daar :-p)
Ik ga van mijn naaisels ook eens wat foto's posten.
Verder vind ik recykleren ook leuk. Dit zou ik meer moeten doen (y)

Kookblogs vind ik ook super!
Ik ben steeds opzoek naar een gezond alternatief van een lekker gerecht. Ik eet liever geen kant en klaar-maaltijden. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te koken! Ik zeg niet, dat ik nooit eens een frietje van de frituur eet hoor... Zeker wel. Maar ik probeer het te vermijden. Maar met manlief in huis die een junkfood-lover is. Is dit soms moeilijk. Daarom maak ik thuis de 'gezonde' versie voor hem klaar ;-)

Verder zou ik graag wat meer aan sport doen. Meer fietsen. Ooit een eigen moestuin hebben en misschien kippen. Spijtig genoeg is onze stadstuin hier te klein voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten