Vandaag ben ik naar het stoffenspektakel in Hasselt gegaan.
Rond 11 uur was het super druk. Dus ik ben rustig beginnen rondzien.
Wat mooie stofjes lagen daar!
Eerst een lekkere warme wafel gegeten. Ahja, wat energie opdoen om mijn slag te slaan ;-)
Stofjes genoeg. Zou je denken. Nu heb ik gisteren nog enkele stoffen ontvangen (de foto volgt nog)
Voor sommige stofjes heb ik al een plan:
De dierenprint rechts wordt een rokje (voor de winter)
De 3 bovenste (li -> re) jurk, bloes of top, rok
Oranje tricot links wordt een legging of een jumpsuit voor bij de doopjurk
De dierenprint rechts wordt een rokje (voor de winter)
De 3 bovenste (li -> re) jurk, bloes of top, rok
Oranje tricot links wordt een legging of een jumpsuit voor bij de doopjurk
De grote dochter wilde 'blink' dit krijgt ze dan in de vorm van paspel en elastiek
Enkel het pandastofje daar weet ik nog geen raad mee...
Van het gele stofje zou ik graag een zomermutsje maken. Dit is wel gewone katoen.
Een puntmutsje vind ik super. Patroon puntmuts
Maar mijn stof is hier niet geschikt voor.
Dus op zoek naar een ander patroon
Amijs
Enkel het pandastofje daar weet ik nog geen raad mee...
Van het gele stofje zou ik graag een zomermutsje maken. Dit is wel gewone katoen.
Een puntmutsje vind ik super. Patroon puntmuts
Maar mijn stof is hier niet geschikt voor.
Dus op zoek naar een ander patroon
Amijs

Wij wachten op foto's van de resultaten met u mooie buit... ☺
BeantwoordenVerwijderen